Jó hír a vezetést kedvelőknek: marad a kormány és a pedál a BMW-kben
Támadnak az önvezető autók, de a bajor márka még jó ideig megadja a vezetés élményét a sofőröknek.
Támadnak az önvezető autók, de a bajor márka még jó ideig megadja a vezetés élményét a sofőröknek.
A német vállalat szerint az önvezető technológiák a kezdeti időkben leginkább a taxikban lehetnek sikeresek.
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?
Ingolstadtban most mindenkinél előrébb járnak a fejlesztések, de a jelek szerint a müncheniek sem tétlenkednek.
Önvezető technológia fronton az Audi meglógott a riválisai elől, de természetesen ők is szakadatlanul fejlesztenek.
A CES-en leplezték le azt a kínai elektromos autót, mely korrekt hatótávolsággal és futurisztikus beltérrel kecsegtet.
A négykarikás német prémiumgyártó új luxusautójának van egy funkciója, mely egyetlen más kocsiban sem érhető el jelenleg.
A prémium kategória legfejlettebb technikája jelenleg az A8-asban rejtőzik, és ennek alaposan meg is kérik az árát. Megérkezett Magyarországra az új etalon.
Fényterápia, lávaköves masszázs és pezsgőhűtő – a csillagos stuttgarti márka minden földi jóval felvértezte négy keréken guruló wellnesslakosztályát. Csaknem 1000 kilométeren át élveztük a vendégszeretetét.
Az Audinál már javában zajlik a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupe riválisának tesztelése.
Az ingolstadti gyártó a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
Az új Audi A8-as után itt a márka következő nagy autója.
A nyáron leleplezett német luxusszedán első példányai begördülnek a kereskedésekbe.
A négykarikás német gyártó kiváló 3D-hangélménnyel kecsegteti az újgenerációs luxusszedán vásárlóit.
A német prémiummárka a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
Az ingolstadti székhelyű gyártó az elkövetkezendő időkben több fontos új modellel is elő fog rukkolni.
Az ingolstadtiak megszellőztették, hogy nem kizárt, hogy az új Audi A8-asnak lenne egy kupéváltozata.
Az oldalütközések talán a legkevésbé védhető területen érik az autókat.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
A Mercedes szerint a kormány és pedál nélküli autókért a kezdeti időkben nagyon komoly összegeket kell majd fizetni.